Сторінки

Мистецтво


Опрацювати § 25  - 28, виконати творче завдання.
17.03., 31.03
Здобувачі освіти 8 класу при опрацюванні § 25-26 мають скласти 12 тестових завдань, при опрацьовуванні § 27-28 скласти / придумати кросворд.
На кожен «урок» витрачати не менше 45 хвилин.


ЗАВДАННЯ
ДАТА
Музика романтиків. § 29 Ознайомитися з творчістю Й. Кріхубера, Роберта Шумана, В. А. Рідера, Ф. Шуберта.
07.04.
Реалістичний стиль в образотворчому мистецтві. § 30 Ф. Гойя, Г. Курбе,    Ф.-Ф. Мілле, О. Дом’є, І. Рєпін, К. Трутовський.
14.04.
Реалістичний стиль в образотворчому мистецтві. § 31 А. Куїнджі,           М. Пимоненко, К. Костанді, В. Орловський, С. Васильківський, М. Івасюк, К. Устиянович, М. Микешин, Л. Позен.
21.04.
НА 07.04.2020
1. Дати письмові відповіді на питання.
š Які розквітли національні школи романтичної музики?(Перерахувати і вказати представників).
š Які жанри охоплює фортепіанна творчість Фредеріка Шопена? Як у музиці згаданого митця відчутний національний колорит (інтонації яких народних танців її «пронизують»)?
š Чому Антоніна Дворжака називають батьком чеської національної музики? Який твір і чому приніс митцеві світову славу композитора?
š Що ви можете сказати про Нікколо Паганіні та Ференца Ліста?
2. Прослухати композиції і дати усні відповіді:
Ë Ф. Шопен. «Ноктюрн» (на вибір). Наприклад:
У чому проявляється романтичність прослуханої музики? Який нічний пейзаж, навіяний музикою, можна уявити? Опишіть його колорит, контрастні кольори мелодії та тла (акомпанемент).
Ë А. Дворжак. «Слов’янські танці» (на вибір).Наприклад:
Які ознаки характеризують належність танців до романтичної музики?
Ë Ф. Ліст. Етюд «Мазепа».Наприклад:
Опишіть свої враження від музики. Схарактеризуйте основну тему твору. Яке значення ритму, акордової фактури у створенні образу? Він драматичний чи ліричний?
Ë Р. Шуман. Фантастичні п’єси (на вибір). Наприклад:
Поясніть назву. Як музика передає атмосферу таємничості, нереальності?
Ë М. Калачевський. Українська симфонія (фрагмент). Наприклад:
Схарактеризуйте основні теми симфонії. Як мелодії народних пісень змінюються у процесі симфонічного розвитку (тембр, темп, динаміка тощо)

НА 14.04.2020
1. Опрацювати § 30 ст. 164-169. Зробити короткий конспект.
2. Розглянути представлені в підручнику ілюстрації і дати усні відповіді на питання на      ст. 165, 166, 167, 168.
3. Намалювати реалістичну композицію в побутовому жанрі на тему українських народних обрядів.
НА 21.04.2020
1. Опрацювати § 31 ст. 169-175. Зробити короткий конспект. Виписати в словничок терміни на ст. 175.
2. Розглянути представлені ілюстрації  і дати усні відповіді на питання на ст. 170, 171, 173, 175.

3. Придумати і намалювати сатиричну картину, карикатуру чи шарж на тему з життя сучасного підлітка.


ЗАВДАННЯ
ДАТА
§ 32, тезовий конспект.
28.04.2020
Намалювати давньогрецьку вазу, декоровану орнаментом (обов’язково).
05.05. 2020

ЗАВДАННЯ
ДАТА
§ 33, тезовий конспект
12.05.2020
Створити колаж для оформлення диска «Шевченко і музика»
19.05.2020