Опрацювати § 25 - 28, виконати творче завдання.
|
17.03., 31.03
|
На кожен «урок»
витрачати не менше 45 хвилин.
ЗАВДАННЯ
|
ДАТА
|
Музика романтиків. §
29 Ознайомитися з творчістю Й. Кріхубера, Роберта Шумана, В. А. Рідера,
Ф. Шуберта.
|
07.04.
|
Реалістичний стиль в образотворчому
мистецтві. § 30 Ф. Гойя, Г. Курбе, Ф.-Ф. Мілле, О. Дом’є, І. Рєпін, К.
Трутовський.
|
14.04.
|
Реалістичний стиль в образотворчому
мистецтві. § 31 А. Куїнджі, М. Пимоненко, К. Костанді, В.
Орловський, С. Васильківський, М. Івасюк, К. Устиянович, М. Микешин, Л.
Позен.
|
21.04.
|
НА 07.04.2020
1. Дати письмові відповіді на
питання.
Які розквітли національні школи романтичної музики?(Перерахувати і вказати
представників).
Які жанри охоплює фортепіанна творчість Фредеріка Шопена? Як у музиці згаданого
митця відчутний національний колорит (інтонації яких народних танців її
«пронизують»)?
Чому Антоніна Дворжака називають батьком чеської національної музики? Який твір
і чому приніс митцеві світову славу композитора?
Що ви можете сказати про Нікколо Паганіні та Ференца Ліста?
2. Прослухати композиції і дати усні
відповіді:
Ë
Ф. Шопен. «Ноктюрн» (на вибір). Наприклад:
У чому
проявляється романтичність прослуханої музики? Який нічний пейзаж, навіяний
музикою, можна уявити? Опишіть його колорит, контрастні кольори мелодії та тла
(акомпанемент).
Ë
А. Дворжак. «Слов’янські танці» (на вибір).Наприклад:
Які ознаки
характеризують належність танців до романтичної музики?
Ë
Ф. Ліст. Етюд «Мазепа».Наприклад:
Опишіть свої
враження від музики. Схарактеризуйте основну тему твору. Яке значення ритму,
акордової фактури у створенні образу? Він драматичний чи ліричний?
Ë
Р. Шуман. Фантастичні п’єси (на вибір). Наприклад:
Поясніть назву.
Як музика передає атмосферу таємничості, нереальності?
Ë
М. Калачевський. Українська симфонія (фрагмент). Наприклад:
Схарактеризуйте
основні теми симфонії. Як мелодії народних пісень змінюються у процесі
симфонічного розвитку (тембр, темп, динаміка тощо)
НА 14.04.2020
1. Опрацювати § 30 ст. 164-169. Зробити короткий конспект.
2. Розглянути представлені в підручнику
ілюстрації і дати усні відповіді на питання на ст. 165, 166, 167, 168.
3. Намалювати реалістичну композицію в
побутовому жанрі на тему українських народних обрядів.
НА 21.04.2020
1. Опрацювати § 31 ст. 169-175. Зробити короткий конспект. Виписати
в словничок терміни на ст. 175.
2. Розглянути представлені ілюстрації і дати усні відповіді на питання на ст. 170,
171, 173, 175.
3. Придумати і намалювати сатиричну
картину, карикатуру чи шарж на тему з життя сучасного підлітка.
ЗАВДАННЯ
|
ДАТА
|
§ 32, тезовий конспект.
|
28.04.2020
|
Намалювати давньогрецьку вазу,
декоровану орнаментом (обов’язково).
|
05.05. 2020
|
ЗАВДАННЯ
|
ДАТА
|
§ 33, тезовий конспект
|
12.05.2020
|
Створити колаж для оформлення диска «Шевченко і
музика»
|
19.05.2020
|