17. 03,
19. 03
31.03
02.04
|
С. 117-118
(правило), впр. 227, 230, 236, 241;
С. 133 – 134
(правило), впр. 252, 255;
С. 137-138,
впр. 259.
|
Дата
|
Завдання
|
07. 04
|
Контрольна робота
ü Підготуватися до контрольної роботи з тими
«Речення з однорідними членами
речення. Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями,
реченнями)».
ü Виконати контрольну роботу. Додаток 1.
ü Контрольну роботу виконати на подвійному
аркуші.
|
09. 04
|
Поняття про відокремлення. Відокремлені
означення
ü С. 146 – 147 – опрацювати правила.
ü Виконати впр. 272 (списати і підкреслити
відокремлені означення).
ü Виконати впр. 277 (виконати завдання
вправи).
|
14. 04
|
Відокремлені прикладки
ü Опрацювати правила с. 151 – 152.
ü Списати впр. 282, підкреслити в тексті
відокремлені прикладки як члени речення.
|
16. 04
|
Відокремлені додатки
ü Опрацювати правило с. 156.
ü Виконати впр. 298 (перше завдання).
|
21. 04
|
Відокремлені обставини
ü С. 159 – 160 – опрацювати правило.
ü Виконати впр. 304 (списати і підкреслити
відокремлені додатки).
ü Виконати впр. 307.
|
23. 04
|
Відокремлені уточнюючі члени речення
ü Опрацювати правило с. 164 – 165.
ü Виконати впр. 320 (списати, знайти
уточнюючі члени речення і взяти їх за зразком у рамочку).
|
Додаток
1
Контрольна
робота за темою: «Однорідні члени речення, звертання, вставні слова
(словосполучення, речення)»
І варіант
1.
Виділені слова є
однорідними присудками в реченні
А) Дощ січе воду, камінь.
Б) Хтось бере рушницю і йде в ліси полювати зайця.
В) По долині, по стежині
біжить сонце.
Г) Все на землі
прагне сонця, спокою, радості, волі.
Д) Минають роки і
сторіччя, відходять у небуття
покоління людей.
2.
Виділені слова є
однорідними додатками в реченні
А) Сніг покрив кущі, замів дороги.
Б) Моє щастя, і ніжність, і гнів я у
пісні б хотів зберегти.
В) Високі
нескошені трави й хліба поблискували на сонці.
Г) Ми розминались в часі і у просторі.
Д) Сплять озера і гаї.
3.
Виділені означення є
однорідними в реченні (розділові знаки пропущено)
А)
У сірому (?) туманному світанку загорівся
бій.
Б) Темніє пучок свіжих (?) кучерявих (?) польових волошок.
В)
Рівний (?) залитий сонцем степ одразу
принишк.
Г)
Юні (?) замріяні клени хиляться в темне
вікно.
Д)
Круглі (?) зелені (?) широкі верхів’я
вкривали ліс ніби зеленими шатрами.
4.
Звертання є в реченні
А) Не забувайте
незабутнє, воно вже інеєм взялось.
Б) Миколка,
Прокопів хлопчик, такий школярик гарнесенький, був сумирненький,
соромливенький, млявенький, як дівчинка.
В)
Ой у полі три криниченьки, любив козак три дівчиноньки…
Г)
Почекай-но, дівчино, ще й для тебе троянди весни розцвітуть.
Д) Проситься в
серце матусина пісня.
5.
Речення із вставним
словом
А)
Тобі, земле моя рідна і велика, матінка
велична, мої всі поривання.
Б)
Земля не може жити
без сонця.
В)
Там, кажуть, з
гір усю країну видно.
Г)
Дорогий друже! Довго чекав ти мого листа.
Д)
Він казав, що не може
мати ніякої насолоди від життя, коли знає, що поруч люди безправні, забиті.
6.
Вставне слово
(словосполучення), що привертає увагу співрозмовника, виділене в реченні
А) І того, можливо, не знайду я слова, щоб наш
прекрасний оспівати світ.
Б) Вершники, здавалось, зрослися з підібраними
грудастими кіньми.
В) Він, правду мовлячи, не почував ніякої
охоти вчитися гри на фортеп’яні.
Г) Та й, між нами кажучи, не дуже й заснеш,
коли таке гарчання під боком.
Д) Остапові
пощастило, однак, зачепитись якось
за прибережну вербу.
8. Перепишіть, поставте
розділові знаки.
1)
І мені вже нічого не
треба ні скарбів ні утіх ні жалів.
2)
Березу вільху і ліщину
дубів могутність величаву і навіть тихий верболіз люблю я ліс.
3)
Кожен кущик горбок
долинка все це було йому знайоме.
4)
Всяке птаство як-от
деркачів перепілок куликів курочок можна було викосити косою в траві.
7.
Запишіть речення.
Вставте, де потрібно, розділові знаки.
1)
Не винен я тому, що сумно
співаю брати мої.
2)
Зоре моя вечірняя
зійди над горою, поговорим тихесенько в неволі з тобою.
3)
Обнімає земля небо
голубе о моя Вітчизно я люблю тебе!
4)
Радуйся земле моя Радуйся
рідний народе Сонце твоєї свободи цілому світу сія!
8.
Перепишіть речення.
З’ясуйте, у яких з них виділені слова є вставними, а в яких членами речення.
Поставте, де потрібно, розділові знаки.
1)
Димко проте жваво налягав на весла, і
легенький човен хутко просувався по прозорій воді.
2)
Чернишеві хотілося
швидше побачити справжню війну, проте
він досі ніде її не знаходив.
3)
Видно
шляхи полтавськії і славну Полтавщину.
4)
Голуб видно втихомирився
й заснув.
Дата
|
Завдання
|
28. 04
|
Контрольний диктант
Перед диктантом повторіть правила вживання
великої літери
ü
Записати
на подвійному аркуші диктант, зазначивши дату і вид роботи, повторно
прослуховуючи текст диктанту.
|
30. 04
|
РМ. Письмовий твір-опис пам’ятки історії і
культури на основі особистих вражень у художньому стилі.
ü
Опрацювати
с. 208 – 210 у підручнику.
ü
Написати
у зошит твір за темою.
|
05. 05
|
Узагальнення з теми «Речення з
відокремленими членами»
ü Виконати всі завдання вправи 329, с. 168.
|
07. 05
|
Синтаксичний розбір речення
ü
Опрацювати
матеріал про синтаксичний розбір речення, с. 169.
ü
Впр.
331 – зробити синтаксичний розбір 2 речень за зразком.
|
|
Дата
|
Завдання
|
|
12.
05
|
Синтаксичний розбір
речення з відокремленими членами
ü Опрацювати матеріал с. 169
«Синтаксичний розбір речення з відокремленими членами»
ü Виконати впр. 331.
|
|
14.
05
|
Повторення відомостей про словосполучення
ü Списати впр. 336.
Підкреслити рискою 5 словосполучень, позначити головне і залежне слово.
|
|
19.
05
|
Тематична контрольна
робота з теми «Речення з відокремленими додатками, обставинами та уточню
вальними членами»
ü Виконати контрольну
роботу. Надіслати фото роботи. Питання не переписувати. До завдання перейти
за посиланням. https://drive.google.com/open?id=1yQLal5PbpQwLuiYf7UHCazd0aXmQSnq4
|
|
21.
05
|
Повторення відомостей про
просте речення
ü Списати впр. 346 (повністю). Підкреслити граматичні
основи речень першого абзацу.
|