27.04.20-22.05.20
Дата уроку
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
Термін
викон.
|
28.04
|
Сон. Біоритми
|
Читати параграф 52
Виконати тести с.243-244 в підручнику, підготуватися до
контрольної роботи, повторити параграфи 47-52
Виконати проект на тему: «Біологічні основи
психофізіологічної індивідуальності людини» (темперамент та характер)
Проект здати 30.04
|
28.04
|
30.04
|
Узагальнення знань з теми.
Контрольна робота
|
Повторити пар.47-52
|
30.04
|
05.05
|
Тема11. Ендокринна система
Ендокринна система. Залози внутрішньої секреції, їх
функції.
Залози зовнішньої секреції.
|
Читати параграф 54,55. Зробити таблицю, в якій дати
назву залоз та їх функції, а також вказати гормони, які виробляють ці залози.
Створити проект
«Йододефіцит в організмі людини,його наслідки, профілактика» або свій проект
з цієї теми на 07.05
|
05.05
|
07.05
|
Представлення поектів: «Йододефіцит в організмі людини,
його наслідки,профілактика», або свій за темою: «Залози внутрішньої системи»
|
Читати параграф 54-55, виконати тести в кінці цих
параграфів
|
07.05
|
12.05
|
Профілактика захворювань ендокринної системи. Тестовий
контроль знань.
|
Повторити параграфи 54-55,
Скласти пам’ятку профілактики захворювань ендокринної
системи.Виконати тести на с.267
|
12.05
|
14.05
|
Тема12. Розмноження та розвиток людини.
Будова та функції репродуктивної системи людини.
Статеві клітини.
|
Читати параграф 59-60,зробити конспект
Виконати творче завдання на с.271
|
14.05
|
19.05
|
Запліднення. Вагітність. Постембріональний
розвиток людини
Репродуктивне
здоров’я людини. Роль здорового способу життя.
|
Читати параграф 61,62
Дати відповіді на пит.1-4 на с.276 (письмово)
Зробити таблицю: «Постембріональний розвиток людини», в
якій вказати назву періоду, вік та його характеристику (три колонки)
Підготуватися до контрольної роботи, повторити
параграфи 59-62
|
19.05
|
21.05
|
Тестовий контроль знань.
Узагальнення. Цілісність організму людини. Взаємодія
регуляторних систем організму.
|
Зробити міні-проект на тему: «Репродуктивне здоров’я
людини. Роль здорового способу життя»!
Виконати тести на с.280 (письмово)
Читати узагальнення на с.281-283
|
22.05
|
13.03.20-24.04.20
17.03.чит. параграф
45-46, питання після параграфа письмово
31.03.чит.п.47,
питання після параграфа письмово, лабораторне дослідження стор. 223,
02.04.чит.п.47,проект
на тему вища нервова діяльність (за вибором)
№
|
Дата
|
Тема
уроку
|
Домашнє
завдання
|
Термін
виконання
|
1.
|
07.04
|
Умовні
рефлекси,гальмування умовних рефлексів
|
Опрацювати
п.48,виписати основні поняття та терміни або написати конспект, зробити
творче завдання на с.227 в зошиті
(письмово)
|
09
квітня
|
2.
|
09.04
|
Навчання
|
Чит.п.50
с.231-232, виписати нові поняття у зошит та охарактеризувати їх
|
14
квітня
|
3.
|
14.04
|
Пам’ять
|
Чит.п.50
с.232-235,виписати види пам’яті та їх функції ( у вигляді таблиці).
Дослідницький практикум: дослідіть різні види пам’яті (інформацію взяти в
інтернеті)
|
16
квітня
|
4.
|
16.04.
|
Поняття
про сигнальні системи. Мова
|
Чит.п.49
до с.228,дати відповіді на запитання в кінці параграфу (письмово)
|
21
квітня
|
5.
|
21.04
|
Мислення
та свідомість
|
Читґп.49,с.228-231,зробити
конспект,викон. завд. на мал.183
|
23
квітня
|
6.
|
23.04
|
Темперамент
|
Чит.п.51,виконати
схему мал.187 (на с.236) та завдання
по мал.189 с.238в зош.(письмово),виконати дослідницький практикум (с.240)
|
28
квітня
|